Pages

March 20, 2011

23 going 24~

cepatnya masa berlalu..tak sampai 24 jam lagi usiaku akan bertambah satu angka...=.="
OMG macam tak pecaya jek...rasa macam baru nak masuk umo 21...^^
kalaulah waktu boleh berundur aku nak kembali ke zaman sekolah...zaman yg paling aku rindui...*sigh*

umo 24 tak da la tua sgt tapi bila kawan2 dah ramai yg kawen plus dah ada anak terasa macam dah tua pulak...kawan2 dah ramai yg kawen & bakal berkawen tapi aku baru nk bina karier...
aku yg lambat ke kawan2 aku yg advanced sgt ni...huhuhu
makin kurang la teman lepak aku...=(

. . . . tik tok tik tok . . . . 

mode: not happy

7 comments:

  1. Happy birthday Mardhiyah dearest!kita serupa....counting for the day!hope success with u :)

    ReplyDelete
  2. happy belated bufday..hehe,lambat sampai blog nih. lambat la tau besday awok..

    ReplyDelete