Pages

February 3, 2011

CNY wif bestie...

Chinese New Year = cuti umum...and my bestie blk arini...yeay!!! 
aku dgn my bestie, hamiza dah berkawan sejak dari tadika lg..al-maklum la kami tinggal sekampung..tapi skrg tak lg la..dia dah pindah rumah tapi still kt penang...persahabatan kami dah dekat 18 thn kot...wahhh lama gler...^_^

aku panggil hamiza "adik" walaupun dia besar drpd aku...=p
mmg dr dlu aku pnggil dia adik sbb dia cuma ada dua bradik dan dia yg bongsu...mak ayah dia pggil adik so aku pun ikut sama pggl dia adik smpi la skrg..and kwn2 kitorg pun mostly pggl dia adik..lepas abes SPM dia pilih masuk ATMA(akademi tentera m'sia skrg dah tukar nama UPNM,universiti pertahanan m'sia)..minat nak jd tentera kwn aku sorg ni...so skrg dah jadi "kapten" pun kwn baik aku ni...=)

actually kami jarang jumpa maklum la tentera susah skit nak cuti..aku plak belajar 3thn kat dungun,1 stengah thn kt segamat..mmg la kami jarang jumpa..kalau aku cuti sem blom tentu dia cuti..tggu raya jela nak jumpa pun..skrg aku dah abes blajar and stay permanently kat penang so lepas ni anytime dia blk pun aku dpt jmpa dia...^_^

aku excited sgt dia blk ni bkn apa..kami ni mmg satu kepala..minat pun lebih kurang sama..so best bila hangout sama2..bila dah lama tak jumpa mmg byk benda nak "gosip"...LOL
dan yg paling best kami sama2 suka MAKAN..so aktiviti wajib kami dah semestinya "jalan-jalan cari makan"...^____^
.
.
.
.
ni la my bestie...pic ni aku curik kt fb dia...=p

No comments:

Post a Comment