Pages

January 31, 2011

end of january


cepatnya masa berlalu..harini dh akhir bln januari pun..rasa macam baru semalam jek masuk tahun baru..=.="
berakhirnya bln januari ni bermakna "bulan madu" aku pun bakal berakhir..T_T
cewahhh bulan madu konon..padahal menganggur..=p
lepas ni takde dah la masa untuk aku bermalas-malasan sepanjang hari..makan tdo makan tdo,tgk drama korea,main games..owhhh aku akan rindu semua tu..
kena tunggu time weekend la pulak nak malas2..T_T

banyak jugak peristiwa yg berlaku akhir bln ni..banjir besar kat segamat!!..
kalau aku still blajar lg kat uitm segamat konfem aku terkandas kat balai raya kot skrg ni..rumah sewa aku kat segamat tu mmg tenggelam masa banjir besar thn 2006 dulu..tu fakta dr owner rumah sewa aku tu la..
kesiannya dengan nasib dorang kat sana..harap keadaan kat sana kembali pulih seperti biasa..

satu lagi peristiwa besar yg berlaku dan agak mengejutkan adalah krisis di Mesir..takut giler dengar dan simpati dengan nasib pelajar2 M'sia kat sana..aku ada baca blog ni http://krisismesirnasibrakyatkita.blogspot.com/...blog yg update keadaan pelajar kita kat sana..semoga mereka semua selamat..Amin

No comments:

Post a Comment