Pages

January 4, 2011

hello 2011!!!


pejam celik pejam celik dah masuk tahun baru pun..
pheew..cepatnya masa berlalu..
setiap kali tahun baru mesti ada je azam baru..2011 ni apa plak azam aku ek..ermmm...
disebabkan aku dah abes blajar so azam aku tahun ni nak bina kerjaya..
nak jadi wanita yang bekerjaya & nak kumpul "assets"..cewahhh

new year kali ni sama je dgn tahun2 sebelum ni seperti biasa aku tak penah pun sambut so duduk umah mengadap tv jek..huhu

malam new year kali ni aku tido awal sebab nak simpan tenaga utk aktiviti keesokan hari..
pagi 1 januari seawal 7.30 pg aku & crew taktih lens dah bergerak memulakan aktiviti kami..
aktiviti apa?? hehehe..wedding photographer..
aku bukan photographer pun just crew taktih lens jek..
tugas aku assist photographer taktih lens..satu pengalaman baru bagi aku..
bekerja dari pagi sampai la selesai majlis..pheww..penat wehh..tapi sangattt besttt..

akad nikah + majlis sebelah perempuan pd 1hb januari & majlis pihak lelaki pd 2hb januari..
terima kasih kpd kedua-dua keluarga pengatin atas layanan baik pada semua crew taktih lens..
dan tak lupa juga selamat melayari bahtera rumahtangga buat siti zainab & saifulrizam..

.
.
.
.

ni la pic crew taktih lens yg sempat di snap..

outdoor session wif pengantin..

ok dah start gila..
dah abes keja lepak minum kat warung jap..
buat2 comey plak..hahaha

 ....the end....

No comments:

Post a Comment