Pages

January 24, 2011

Twitter

sekarang ni social networking sites yang paling femes of coz la twitter & facebook kan..
facebook dah memang hari2 aku ngadap..almost 24hr kot aku online fb..
tapi online jela..tuan empunya fb entah kemana..^.^

sebenarnya yang aku nak story kat sini pasal twitter..
dengan logo burung yang comel!
aku create account twitter tapi SANGAT jarang "tweet tweet"..
orang lain tweet tweet lebih dari 10x kot sehari..aku plak tweet 3 or 4 hari skali jek...
apa guna create account twitter kan..hohoho
malas nak tweet tweet ni bukan apa sebab tak ramai follower pun..
aku sendiri pun tak tau siapa antara kawan2 aku yang ada acc. twitter..LOL
aku juz follow artis2 jek..seronok baca tweet artis2 ni..hehehe
artis memang sangat RAJIN tweet tweet..timeline aku almost every minute ada jek tweet baru..
followers takkan ketinggalan la kemana artis kesayangan dorang pergi & apa aktiviti terbaru dorang...
yang paling best baca tweet tweet artis borak sesama artis & orang industri..
nampak dorang sangat rapat..siap bergurau senda lagi..
bagus jugak twitter ni kan..yela artis masing2 bz dengan aktiviti seharian so twitter dah macam medium penghubung antara artis sesama artis dan juga peminat2...^_^

kawan2 yang ada acc. twitter boleh la klik sini utk follow me ok... =)

No comments:

Post a Comment