Pages

January 19, 2011

waiting for february..

argghhhh lambatnya nak tunggu februari!!!..kenapa la lambat sgt tarikh aku start kerja..
dah penat makan tdo makan tdo je ni...*sigh
sementara tnggu nak start kerja ni aktiviti aku hari2 sudah semestinya layan drama korea..hehehe
daripada celik mata(pagi) sampai la pejam mata(pagi jugak..lol) laptop aku duk tayang drama korea je..=)
layan drama korea sampai lebam..weeeeeeeeeeeeeee
aku tak pernah bosan tengok drama korea even aku dah tgk drama yg sama 3,4 kali..hohoho
mmg la kalau dah drama tu sgt best tgk 10 kali pun blom tentu aku bosan...and aku still menangis tgk scene yg sama..adehhh
terlalu kuat pengaruh drama korea aku ni..hahaha
pelakon korea yg paling aku minat ialah...
.
.
.
tadaaa

LEE JI HOON        &                SONG HYE KYO

OMG lee ji hoon super comel!!! im totally in luv wif him..nak bf macam dia boleh??? ;p
song hye kyo pun sgt comel..both of them rily COMEL!!!!

ok la tak nak celoteh panjang2..nak cont tgk drama korea...=)

No comments:

Post a Comment